לראות שטוב

עפר גדנקן No Comments on לראות שטוב

חגיגת מסגרות ברשת עינית

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעינית, רשת האופטיקה המובילה, החגיגות נמשכות כל השנה עם מגוון רחב של מסגרות איכותיות לכל המשפחה. בסניפי הרשת ניתן למצוא מסגרות איכותיות ממיטב המותגים המובילים בעולם האופנה, אביזרי ראייה מהיצרנים הבולטים ובדיקות עיניים על ידי אופטומטריסטים מקצועיים ומנוסים.

רשת האופטיקה המובילה 'עינית' מציעה חגיגת מסגרות עם מלאי רחב של מסגרות למשקפיים ממיטב המותגים המובילים בעולם. בעינית, כמו בכל שנה, החגיגות נמשכות כל השנה ולא רק בפורים עם מסגרות במגוון צבעים, עיצובים וגדלים, המאפשרים התאמה מושלמת שקולעת לטעם האישי ומספקת פתרונות הולמים לראייה צלולה ובריאה.

המסגרות עצמן מיוצרות על ידי המותגים הידועים בעולם באיכותם הבלתי מתפשרת והעיצובים שמתכתבים עם המגמות העכשוויות של האופנה. כל סניפי עינית מעמידים לרשות לקוחותיהם מבחר ענק של מסגרות לגברים ונשים, נערים ונערות, ילדים וילדות. עם המבחר המגוון כל המשפחה יכולה לראות טוב יותר וליהנות מראייה מצוינת ונראות מוקפדת.

גם בימים אלה, כאשר פורים כבר באופק וההכנות לפסח ממשמשות ובאות, צוות עינית ערוך להעניק ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר. סניפי הרשת פרוסים בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, ובהם פועל צוות המספק מענה מיטבי הן בבחירת משקפיים מותאמים אישית והן בבדיקות עיניים מקצועיות. הבדיקות מבוצעות בסניפים על ידי אופטומטריסטים מנוסים באמצעות מכשור מתקדם, הנותנים את התוצאות המדויקות ביותר.

סניפי עינית פזורים בריכוזים החרדיים הבולטים ברחבי הארץ: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9 ז'.



0 תגובות